Ares - 2012-08-07 14:40:49

Co sądzicie o takim pomyśle by zmienić mapkę, Hmm..?
pytałem się dziś ludzi na serwie i powiedzieli ze to jest dobry pomysł więc pomyślałem ze może go zamieszczę na forum. Ze zmianą mapki wiązało by się jakieś fajne RP z udziałem wszystkich ludzi na serwie, mianowicie chodzi o otwarcie portalu który jest w świątyni i przeniesienie się do innej krainy. Myślę ze może wyjść fajne RP. co do mapek:
-Khorinis                                         (1pkt.)
-Górnicza Dolina z Gothic I        (7pkt.)
-Górnicza Dolina z Gothic II      (1pkt.)

Piszcze czy pomysł wam się podoba i piszcie na jaką mapkę :)

(to nie jest oficjalna informacja o zmianie mapki tylko pomysł, co się stanie to zależy od Gorna :))

Fendorath - 2012-08-07 15:49:29

Górnicza Dolina z G1

Myślę aby historię zacząc od zera ...

Vareth - 2012-08-07 15:55:25

Górnicza Dolina z G1

Też fajny pomysł z tym powrotem

Achmed - 2012-08-07 16:27:55

Jestem za Górnicza Dolina G1

Biokox - 2012-08-07 16:31:45

Górnicza z gothica 1 rządzi!!

Eliro - 2012-08-07 19:49:56

Górnicza Dolina z gothica 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DiegoBandyta - 2012-08-07 20:15:20

GD z Gothic 1 albo Khorinis.
GD z Gothic 1-Ludzie zamieszkający Jankendar przeszli przez portal bo chcieli wrócić do Khorinis ale portal nie zadziałał poprawnie i cofnął ich w czasie aż do czasów Bariery (Gomez back :)).
Khorinis-Portal zadziałał poprawnie.

Ares - 2012-08-07 20:20:28

Mi się wydaje ze jak przejdziemy przez portal to wyjebie gdzieś tam nas do Khorinis albo gorniczej i stracimy pamięc, więc zaczniemy od początku,(no wiadomo ze tak ktoś bd miał jakieś wysokie klasy po ktoś musi być przywódcą jakiejś frakcji, a ci co długo grali na serwie mogli by dostać też juz jakąś posadę jeśli nie chcę zaczynać od początku)taki reset. Myślę ze to się tak ożywi i nie znudzi szybko bo znów trzeba będzie się starac by do kogoś dołączyć i awansować

Serafis / RainbowDash - 2012-08-07 20:53:16

GD2! ale Gd1 tez moze byc...

DiegoBandyta - 2012-08-07 21:11:47

według mnie GD z gothic 2 jest lipna co byśmy tam robili? jak dacie pomysły na GD 2 to może popre

Klon - 2012-08-07 21:27:06

Dolina z G1 mi odpowiada

Gorn - 2012-08-07 21:33:50

no kurwa znowu musze zmieinac respy itp no kurwa mac dopiero miałem domki dodawać :X

Fendorath - 2012-08-07 22:44:06

Wiecie co moze na Boze narodzenie zmienimy jako taki prezent noworoczny ? :D

Klon - 2012-08-08 09:19:40

Na Boże Narodzenie prezent noworoczny? Mi to pasi

Gorn - 2012-08-08 09:55:40

ty chcesz zmieniać na boże narodzenie ?
nawet mi się zaczyna nudzić na jarkendarze :D

Vareth - 2012-08-08 12:50:13

E a my gramy w Jankendarze po Utworzeniu Bariery?

DiegoBandyta - 2012-08-08 14:46:21

Po zniszczeniu

Ares - 2012-08-08 14:49:14

No ale gdy przejdziemy przez portal wszyscy stracimy pamięć, może nas wyjebie w przeszłość :O za czasy bariery ;)

DiegoBandyta - 2012-08-08 15:36:25

Skoro już o klasach powiem jak coś nie posuje to poprawcie:
Stary Obóz:
Kopacz-Łachy skazańca-Kilof-kopie (a co ma robić)
Cień-Pancerz Diega-Nóż na wilki-Wykonóje polecenia Magnatów,Strażników i dowódcy cieni.
Dowódca Cieni-Pancerz Diega-Rapier-Przyjmóje Kopaczy i Cieni,wydaje polecenia cieniom,daje rady nowym.
Strażnik-Pancerz Bloodwyna-Dobry Długi Miecz-Wykonuje polecenia Magnatów i chroni magów.
Dośw.Strażnik-Zbroja Strażnika Kruka-Miecz Półtoraręczny-Zajmuje się nowymi strażnikami i wykonuje polecenia Magnatów.
Szef Straży-Zbroja Strażnika Króka-Dobry Miecz Półtoraręczny-Przyjmuje Strażników i Ich Awansuje.
Nowicjusz Ognia-Szata Nowicjusza-Krótki Miecz i runy(o runach napisze później)-Uczy się magii Ognia.
Mag Ognia-Szata Maga Ognia-Runy-Uczy nowicjuszy magii.
Arcymag Ognia-Szata Arcymaga-Mocne Runy-Przyjmuje nowicjuszy i magów ognia.
Magnat-Zbroja Magnata-Dobry Miecz Półtoraręczny-Wydaje polecenia Wszystkim Nalerzących do obozu(oprócz dowódców)
Dowódca Starego Obozu-Zbroja Magnata-Orkowa Zgóba

Narazie to tylko SO choć wątpie że wszystkie klasy będą ale to zalerzy od Gorna :)

Był SO teraz czas na NO:
Kret-łachy skazańca-kilof-Kopie (a co ma robić).
Szkodnik-Lekki Pancerz Bandytów-Nóż na wilki-Chroni kopaczy.
Dowódca Szkodników-Ciężki pancerz Bandyty-Rapier-Przyjmóje kopaczy i szkodników  i wydaje im polecenia.
Najemnik-Średni pancerz najemnika-Dobry Miecz-Chroni szkodników i kretów.
Dośw.Najemnik-Ciężki pancerz Najemnika-Dobry długi miecz-Wykonuje polecenia.
Dowódca  Najemników-Pancerz łowcy smoków-Dobry długi miecz-przyjmuje Najemników.
Magowie wody niech zostaną jak są tylko Strażnika równowagi można usunąć.
Dowódca NO-Ciężki Pancerz łowcy smoków-Orkowa Zgóba.

Niewiem jak będzie ale to już od Gorna zależy.

A teraz ONB:
Nowicjusz-Szata Lestera-Nóz na wilki-2 runy-Wykonuje polecenia
Dowódca Nowicjuszy-Szata Lestera-Rapier-Przyjmuje Nowicjuszy i daje im polecenia.
Strażnik świątynny-Zbroja Angara-Dobry dugi miecz-Wykonuje polecenia
Dowódca Straży świąt-Zbroja Angara-Dobry długi miecz.
Guru-Zbroja Poszukiwacza-3 runy-Wykonuje polecenia Ballów
Ball-Zbroja Xardasa-4 runy-wykonuje polecenia Jaśnie Oświeconego
Jaśnie Oświecony-Zbroja Kruka-El bastro-5 run.

Orki niech zostaną-orki atakują wszystkich ludzi.

Inni:
Skazaniec-Wrzucony do koloni i szuka obozu.

Ares - 2012-08-08 16:57:55

Diego my juz zrobiliśmy klasy w NO i SO :) i są juz wyposażone i są prawie takie same jak podałeś.
A ONB jest nawet spoko :) dziś pewnie z Gornem zrobimy właśnie ONB i jeszcze pewnie jakąś frakcje

Fendorath - 2012-08-08 19:13:47

ehh ja mam pomysl na piechurów juz pisałem temat ale musiałem go przerwac przez buze ...
Jedynie moge sie podzielic gdzie sa miejsca na nowe frakcje


SO
NO
OBN
Twierda Orkow
Ruiny
Oboz gdzie jest Troll
Zamek z brama tam gdzie kamien ogniskujacy i idziemy tam z Gornem
Stara wierza xardasa
plaza

takie miejsca na bazy

Sauron - 2012-08-08 21:00:56

Fendo ten zamek z brama to klasztor :D

www.roma.pun.pl www.rpgavatar.pun.pl www.seniorzywg.pun.pl www.clubpenguin.pun.pl www.rapswiat.pun.pl